بعد از ماه ها به مدیریت وبلاگ شعرم سر زدم، کیارش، یکی از وبلاگنویس های قدیمی [که البته چندان هم رابطه نداشتیم]، کامنت گذاشته و اظهار دلتنگی کرده بود. با آی دی تلگرام درخواست داشت در گروه ادبی اش عضو شوم!با احترام، برایش کامنت فرستادم ... عذرخواهی کردم که تلگرام : نه! هرچند واتساپ هم بود می گفتم نچ :))+ حلقه آشنایان، تنگ است چه رسد غریبه ها + شنبه سی و یکم اردیبهشت ۱۴۰۱ 15:16 م.ر | ثانیه های سپید...
ما را در سایت ثانیه های سپید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 11:11